کد خبر: ۱۱۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 27 August 2017
چهار پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه ای با حضور معاون رئیس جمهور در بندر انزلی به بهره برداری رسید.
چهار پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه ای با حضور معاون رئیس جمهور در بندر انزلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، چهار پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه‌ای در بندر انزلی به بهره‌برداری رسید.  

سه پست برق ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر انزلی، سلیمانداراب و گلسار رشت و همچنین خط کابلی دو مداره ۶۳ کیلو ولت تغذیه کننده پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت گلسار رشت در مجموع به ارزش ۳۱۰ میلیارد ریال در مسکن مهر بندرانزلی افتتاح شد.

پروژه پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت مسکن مهر انزلی با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار شهرستان انزلی و افزایش ضریب اطمینان شبکه در شرایط پیک بار مصرف با اعتبار تخصیص یافته بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت سلیمانداراب رشت به همراه اتصالات ۶۳ کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع جنوب شهر رشت، در منطقه سلیمانداراب و حد فاصل پست‌های سیادتی و طالقانی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال استقرار یافته است.

پست سیار ۶۳.۲۰ کیلو ولت گلسار رشت به همراه اتصالات ۶۳ کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع شمال شهر رشت، در منطقه گلسار با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال استقرار یافت.

همچنین پروژه خط ۶۳ کیلوولت دو مداره تغدیه پست توحید گلسار با هدف تأمین برق مشترکین و متقاضیان واقع در مناطق غرب و مرکزی شهر رشت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع کلانشهر رشت برقدار و در مدار قرار گرفت.  

محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه  محمدعلی نجفی، استاندار گیلان همچنین با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان انزلی ادای احترام کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: